sunnuntai 20. helmikuuta 2011

helmikuu 2010


























tuikkiksen haastamana olen muistellut helmikuuta vuosi sitten.
tein opinnäytetyötä kovaa vauhtia, aiheenani tapahtumatuotanto kirjastoissa.
kalenteri on helmikuun kohdalta täynnä oppariasioita: lähdekirjojen nimiä, tapaamisia ohjaajien kanssa ja paljon kotikirjoituspäiviä. lisäksi löytyy pari merkintää työvuoroista kirjakaupalla.

kuvia on viime helmikuussa otettu tasan kaksi, niissä esiintyy minä ja maha.
(ehkä hieman liioiteltu selän-tukemis-asento jos ottaa huomioon mahan säälittävän pienen koon.)
tässä vaiheessa raskausaikaa jäljellä vielä viisi kuukautta!
viime helmikuu oli siis kirjoittamista, lukemista ja paljon enemmän unta kuin tänä vuonna. ja minun oli pakko saada uuniperunoita ainakin kerran viikossa!

4 kommenttia:

  1. Voi mikä maha! Ei tuo mikään säälittävä ole-mulla ei ollut edes viikolla 35+3 kun neiti syntyi noin ihanaa mahaa :D

    VastaaPoista
  2. hih, mun maha oli lopulta heinäkuussa aika valtava, siksi tuntuu niin miniltä tuo helmikuussa taltioitu masu:)
    ihanaa kyllä että on kuvamuistot, en mä muuten muistaisi että mulla on joku vauvamaha joskus edes ollut!

    VastaaPoista
  3. Uuniperunoita (:
    Kirjaisia muistoja, mahamuistoja. Hauskaa, että niitä kuvia olikin sitten vaan kaksi, oli helppo valita.

    VastaaPoista
  4. valinta oli ikään kuin tehty jo valmiiksi:)
    viime helmikuu taisi olla aivan erityisen rauhsllinen kuukausi, sisältönä ainoastaan oppari ja maha. vaikka toisaalta, onhan siinä jo aika paljon!

    VastaaPoista