torstai 27. tammikuuta 2011

sain onialta tunnustuksen ja nyt vihdoin muistan esitellä sen:















tylsästi ja itsestäänselvästi annan tunnustuksen tasapuolisesti kaikille oikean sivupalkin ihanille blogeille!

tämä kaunis bloggaaja listasi itsestään seitsemän uutta asiaa. aika sattumanvaraisia tuli, mut aika sattumanvaraista on mun aivotoimintakin tällä hetkellä!

1. olen hakenut yhdeksänvuotiaana tenavatähteen, lauluna oli tapio rautavaaran kulkuri ja joutsen. en voinut uskoa silmiäni, kun omaa nimeäni ei ollut jatkoon päässeiden listalla. siis mähän oooon hyvä laulamaan!?
2. rakastan, siis r-a-k-a-s-t-a-n pullaa! voin helposti syödä kokonaisen pullapitkon kerrallaan. tai kuusi korvapuustia.
3. kun tapasin tommin ekaa kertaa niin me pelattiin yhdessä footbagia ja tommilla oli vihreä huppari.
4. olen asunut aina täällä helsingin käpylässä ja toivon saavani asua täällä ikuisesti!
5. me oltiin häämatkalla islannissa ja siellä oli ihanaa.
6. inhoan uimista ja luistelua.
7. tähän lauluun en vain kyllästy!

5 kommenttia:

  1. Musta on aika ihanaa, että voin sanoa tienneeni susta noi jutut <3 Paitsi okei, tota viimistä en tiennyt, mutta biisi ON kaunis!

    Hahaa, vähänkö nauroin sun "sattumanvaraiselle aivotoiminnalle"! :D Tiedän tunteen.

    Anna

    VastaaPoista
  2. hih, jo parissa vuodessa ollaan opittu tuntemaan toisemme aika hyvin! pulla-asia on ainakin tullut sulle hyvin selväksi:) sun tekemä pulla menee ihan mun pullarankingin kärkeen<3

    VastaaPoista
  3. Mä ostin tänään kotiuunin pakaste-voisilmäpullia ja söin 3,5 pullaa... Mites se meni, pitiks mun lopettaa tää herkuttelu vai?! :D

    Anna

    VastaaPoista
  4. Mä oon kans pullahiiri. Siksi en tee kovin usein pullia, kun ne katoaa nopeasti parempiin suihin. Ensin pitää maistella uunilämpimiä korvapuusteja kylmän kaakaon kanssa, pari kolme.. Sitten korvapuusteja kylmänä kuuman kahvin kanssa, muutama... Kunens huomaa että vatsaa turvottaa kamalasti. On ne vaan niin hyviä! :P

    Haluaisin myös päsätä joskus käymään Islannissa.

    VastaaPoista
  5. laura, se vatsan turvotus on pullan syömisen negatiivinen puoli! silti oon yllättävän usein valmis maksamaan sen hinnan siitä et saan syödä liian monta pullaa:)
    islanti oli kyllä juuri niin ihana kuin olin ajatellut! oon unelmoinut sinne muuttamisesta, mutta ehkä ne talvet ois liikaa. aivan mahtava paikka kuitenkin, jos joskus saat mahdollisuuden niin lähde! voisinkin laittaa tänne muutaman kuvan sieltä.

    VastaaPoista